Aj aj aj

Aj aj aj!!

Min nacke är stel som attans. Det känns nästan som nackspärr. Måste ha legat helgalet inatt.
Har tagit en alvedon så jag hoppas det ska gå över lite tills jag ska hämta ungarna på dagis om en timma.
Sitter och äter lite hallonkräm o mjölk, var ett himmla liv i magen så jag blev tvungen att ta något.

John åkte och jobbade för en timma sen. De hade möte idag så då börjar dem en halvtimma tidigare.. Får se hur det går för han ikväll på jobbet, om han kan jobba alls. Han hade ont innan han åkte men han skulle testa att jobba iallafall.

Näe får blogga vidare ikväll när barnen sover..

Ha de gott. Kram till er som behöver.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, hoppas nackontet har gått över vid det här laget!

2008-08-27 @ 20:40:22
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test