Annars då

Annars då?
Jo jag har haft ett jobbmöte via msn. Haha. Tog ca en timma, gick bra med.
Bra med msn och sånnt när man jobbar hemma slipper man slösa telefonkostnader.

John, Amanda och Josefine gick iväg till dagis till kl 10 idag, eftersom jag skulle ha mötet en timma tidigare än vad jag börjar annars.
Nu är John iväg och handlar lite käk till ikväll. Kan ju vara dumt att ge ungarna köttfärs sås & spaghetti då när de redan fått det nu på lunchen på dagis. Iofs tror jag väl de skulle äta, men känns ju inte så kul kanske.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare idag, ska ju hämta ungara sen och John ska iväg och jobba. Tråk.
Inte har jag nån film att kika på ikväll heller. Filmtips?
Har dessutom ont i magen så jag tror jag ska ta och ta det lungt ändå, sova tidigt kanske? Blev sent inatt så behöver nog sova tidigare ikväll. Eller ÄH, det är ju LöRDAG imorgon så då kan jag va uppe hur länge jag vill.. HAHA. ;-)
Om nu bara ungarna sovar länge *önsketänkande* ;-)

Näe, nu mat. Ha en bra eftermiddag o kväller,

Kommentarer
Postat av: Film

Filmtips:



Juno

Garden State

Final Destination

Hot Fuzz

Identity

The Prestige

2008-08-29 @ 16:23:49
Postat av: Amanda

Hej Registera dig gratis och så får du en biobiljett gratis på:



http://www.biobiljett.nu/rompf2c8t7

2008-08-29 @ 18:55:46
Postat av: Amanda

Hej Registera dig gratis och så får du en biobiljett gratis på:



http://www.biobiljett.nu/rompf2c8t7

2008-08-29 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test