Bloggtorka här oxå

Bloggotorka här också... Tur det är torka nånstans här i sverige nu när det inte är det utomhus... ;-)
Haha.

Har ärligt inte haft tid att sitta här vid datan, eller nått.. Har mest bara slöat o tagit de lungt med familjen i helgen som var, hände inget spciellt alls. Vi var och hälsade på hos mina föräldar dock både på lördagen o söndagen, min mamma hade köpt lite saker till dem på semestern. B.la ett varsitt fleace ställ som ska va kvar i deras väskor på dagis. Bra att ha.
På söndagen var vi där för att hämta en fisk som pappa hade rökt som vi skulle få.
Barnen älskar rökt fisk o det gör faktiskt jag med, jag som annars är anti fisk.. De fiskade ju på semestern och rökt Öring & Röding är ju de bästa som finns i fiskväg (enligt mig), så klart vi också skulle få ta del av de goda. :-)

Nu har de regnat konstant i snart 2 dagar tror jag så här har vi mest varit inne. Eller, barnen har varit på dagis igen också nu och vi har börjat jobba med i måndags.  Annars har vi varit inne.

Nu är det potatisgratäng o lite kött som väntar, mmmums.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test