Färdig

Jag är färdig för idag. Med jobbet alltså. Ska ta och knalla iväg straxt och hämta busungarna som är på dagis.
Har t.om plockat undan lite och så, så det behöver jag inte göra när vi kommit hem. Då gäller det istället att klura ut dagens middag. Eller ja de blir nog någar uppskrämda rester som finns i frysen just nu..
Tror inte jag har orken idag att stå och laga något från skratch..För lite sömn för att "orka" det.
Sen kommer min mamma hit också med Lappkaka som dom hade med sig från fjälls. Gott gott. :-)

Idag var förresten favoritröken tillbaks på dagis efter semestern.. hon hade inte slutat som vi hade börjat undra över eftersom hon va borta en tid innan vi gick på vår semester med. Och, det även har kommit en ny fröken som ska va där heltid. Skönt att hon inte slutat utan att berätta iaf. :-)
Igår hade dem förresten fått glass efter lunch eftersom att Lucas hade fyllt 4 år. Trevligt för dom. :-)

J har passat på att tvätta av bilen idag hemma hos sina föräldrar. Han har hängt en trasa i badrummet som tydligen måste torka innan den ev tvättas. Det luktar rutten fisk tycker jag! Blä!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test