Fredag blir lördag...

Joho så är det..Fredag blir till lördag.. För ca 30 minuter sen iallafal här. Hehe..
Känner mig på ett busigt/knasigt humör nu. Lite trött och så, så jag ska straxt sova så man orkar med morgodagen också.

Idag var vi in till stan (Västerås) igen. Denna gången åkte vi tll Erikslund shopping center... Skulle kika efter kor till min man. Han ville ju ha skor till innebandyn som är *hm* Imorgon ( ?) lördag. Eller säger man idag kanske när det är efter midnatt? Fast jag tycker det känns skumt att säga idag eftersom man inte har sovit och så än..

Nåja. Maken hittade ett par Nike skor för 350 kr som var bra. Rätt bra pris med för sånna skor ändå ju. De ligger oftast runt 800 nånting annars men nu va det rea så bäst att passa på.
Själv såg jag ett par Firefly skor som jag gärna vill ha nu i höst på våra promenader, de var Gammalrosa, blå och vita Jättefina tyckte jag. Vi ska börja gå promenader minst en gång varje dag och då bör man ha ett par bra skor att gå i. Jag vill inte gå igenom samma skit som jag gjorde i vintras/våras med min vänstra fot.. Råkade ut för att få Hälsporre och kunde inte gå ordentligt på nån vecka eller snarare månad blev det nog. Heljobbigt, jag var sjukskriven och ordinerad till vila pga foten. Foten var helt svullen och det stack under hälen jämt när jag gick.
fick gå på sjukgymnastik och så och vila samt ha inlägg i skorna se när jag började gå ute igen.
Så där blev det slutet för mig och innebandy, eller det och mitt onda knä. :-(
Nä usch det vill jag inte gå igenom igen. Jag behöver motion. Eller minst en promenad varje dag iallafall....

Ja iallafall.. Usch va jag skriver mkt nu)..
Vi åkte hem till mina förldrar är på orten sen efter beöket i Västerås. Där väntade dom hem min lillasyster också från uppsala, hon har slutat jobbat nu för i sommar och väntar på att sista terminen på universitetet ska starta. Så nu hade hon semester och tog sig en öl direkt då hon kom till mamma & pappa. Hehe.
Är det semester så är det!
Hon ska va med och hjälpa till med takrenoveringen där hos dem imorgon och en vecka framöver.. (typ).
Och det ska ju även vi göra då.. Eller vi och vi, John. Hehe. Vi (jag o barnen) ska va där och få fika och kvällsmat. *S*
Under tiden de håller på med taket ska vi ta oss till nån lekpark i närheten tänkte jag. Hoppas bara att jag är på rätt humör för det *S*.. Och att framförallt barnen är på rätt humör.

Nej du, nu ska jag sluta svammla.. :-)

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test