Fryser.

HEY!! :o)

Sitter här och fryser... Men hm, det är mitt eget fel för jag märkte nyss att fönstret är öppet i vårat sovrum. Skönt att ha det öppet en stund. Har man det så i flera timmar blir det lätt kallt nu på kvällen såhär i slutet på Augusti, hösten är ju ändå här, eller?

Ja jossan är fortfarande väldigt förkyld. Hon får vara hemma en dag till, minst. Får se hur hon är imorgon kväll. På dagarna är hon ganska pigg och glad ändå, men denna vecka har hon varit väldigt hängig och gnällig just på kvällen innan läggdags, tokigt med förkyldning när de är så små. De kan ju inte talaom hur dem känner sig.
Visst ser man ju på henne hur hon mår och så, men ändå vore ju lättare om hon kunde berätta lite.
Ja hon är snart två år men pratar inte direkt.. Fåtal ord bara inte några i meningar eller så, men tja ett nytt ord om dagen kommer det väl, oftast.
Oftast är det bara vi som familjen som förstår vad hon säger när det inte är "riktiga" ord, och så är det ju med småttingar...

Ja idag har vi annars tagit det lungt och jossan har lekt med dockvagnen som är Amandas.. Hon måste få en egen när hon fyller år i Oktober...Amanda var på dagis i några timmar iallafall.
När hon om hem kl 14 med John, så bakade vi scones till mellis... Dock blev de nått knasigt med dem så de jäste inte som de skulle i ugnen och endel blev superhårda med. Jättekonstigt. Men ja det räcker iaf till mellisen imorgon med. :-)
Gott att äta något som man gjort själv i brödväg.. Amanda var med och hjälpte till hon med. Skojigt tyckte hon.

Förresten ang bloggen.. Jag såg på statistiken att jag har haft 80 st besökare den 11 augusti (alltså före jag satte in min personliga besöksräknare). Vad är det som gör att man får så många besökare en speciell dag??? Vad hade jag gjort då tex.. underligt. Vissa dagar är det typ 3 st sen andra dagar 15 eller 80..
Jätteskoj med besökare alltså, men så underligt att det är så olika från dag till dag tycker jag. Eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test