Idag är det

Idag är det torsdag..... kul va? ;-) Haha...
Sitter och skriver lite på rasten. Känner ändå inte för att ta en lten promenad nu i detta regnväder som jag hade tänkt. Har redan varit ut i det tidigare i morse ju. Det är tur att regnkläder finns. Min jacka o byxa som jag fick förra året i present är bra, det kommer från ITAB.se Affären finns i Surahammar så vi var dit och så fick jag välja och prova där.
Tack tack! :-)

Ja barnen är som sagt på dagis redan. Vi kom lite sent så de kom precis till frukosten kl: 8.. *hmhm* Tur att jag kan pussla lite med timmarna på jobbet. Det är det som är skönt med att inte behöva åka iväg någonstans för att komma till jobb utan jag kan bara gå hem igen efter att ha lämnat barnen. Superbra. :-)

Barnen sov iallaflal hela natten inatt och det var nog välbehövligt för dem.  Jossan somnade straxt före halv 8 igår kväll och Amanda straxt före 8 iallafall. Blir för sent om det blir efter kl 20 allafall mitt i veckan, tycker jag.

Nähe om jag ska ta och äta en banan knaske sen fortsätta med mitt.

Ha det gott. Kram E

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja usch vad fort de växer, tänk att min lilla bebis blir fyra i morgon... Snart börjar hon skolan ryser

2008-08-07 @ 21:00:12
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test