Jossan

Här kommer ett litet inlägg innan sovdags för mig med, IGEN.
Jossan är sjuk, förkyld med kruppen igen.  kräktes upp slem för en timma sen nu.. Och äntligen har hon somnat i våran säng igen. Denna dagen har varit rätt "sjuk" om man säger så. Hon har iallafall ingen feber, är bara väldigt förkyld.

Tidigare i eftermiddags när vi lagade kvällsmaten satt barnen vid bordet och pysslade lite... i väntan på maten om man säger så.. Jossan va hungrig det märktes... Här är två bilder från det. ;-)

          

Ja, man måste smaka pennorna också.... Tur det inte var tursch iallafall!
Fick bort det rätt lätt ändå.

På bilden märker man att hon inte ser alltför kry ut.. Min lilla sessa.

Nej återkommer imorrn med fler bilder.

Natti...

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad skönt det måste vara när barnen verkligen trivs på dagis, jag vet ju att Ellen gör det också bara jag har försvunnit, det är separationsögonblicket hon har svårt för men det gör inte det hela lättare för mig direkt...



Åhhh, hon ser verkligen hängig ut, krya på dig Jossan!!!

2008-08-19 @ 13:25:20
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test