Kväller igen

Joho då, nu är det kväller igen allt.. :-/ Trökigt.
Jag sitter och surfar på laptoppen i vardagsrummet... John jobbar och barnen sover, än så länge.
Jag har ätit toast med kräftost och purjo på. Det var mumsigt.. Åt först lite kassler med barnen runt halv 6 tiden, sen sent om side när Amanda hade somnat, cirkus halv 9 så var jag superhungrig igen!
Hoppas det bara är en tillfällighet att jag blir hungrig ofta.. så att jag INTE är med barn igen... vill inte det, inte nu iaf.
Jaja men de kan ju bli så om man rör sig mkt osv och stressar antar jag. Att man lätt blir hungrig när man slappnar av. Så nu ska ni inte tro nått, hehe. ;)

Dagen har gått rättt smärtfritt iaf, barnen var relativt snälla.. Förutom att jossan kastade ut blomjord på golvet precis när jag hade sopat det rent. Hon och blommor alltså, det går bara inte ihop. Ska hon bli trädgårdsmästare när hon blir stor eller? Snart tröttnar jag på att ha mina stora blommor på golvet. Men var ska jag ha dem då? På köksbänken??? NÄ, nån som har tips hur man får barn att sluta upp med att riva i blommorna??

Amanda satt förövrit vid den gamla datan när hon kom hem och ritade i Paint. Hon tyckte det var så kul så hon satt där och garvade. Hehe. Tänker göra om den så hon kan ha lite spel och så på den.
Ska bli intressant att se hur John mår när han kommer hem från jobb. Han har inte ringt hit nått än iaf.. Så jag hoppas det gått bra. 

Nu ska jag kolla in på nätet om de finns någon liten fin barnsäng till salu. Med ett bra pris. Helst en vit.
Ska kika runt lite. Nån som vet om nån har en till salu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test