Me & i

Me & i har ju en hel del fina kläder som man skulle köpa till barnen egentligen.. .Dock känner jag ingen som är säljare för dem, eller nån som vet nån som är det heller.. Så de blir nog rätt svårt att få tag på några kläder därifrån eftersom jag själv inte vill eller kan ha ett party just nu.
Man kunde beställa tid för ett party genom hemsidan såg jag, men hälst vill man ju att det är nån som man känner.
Tråkigt. :-( Jaja, nån som känner mig som vet om nån här i närheten ska ha ett sånnt snart??



J är på g hemmåt nu iallafall. Skönt att det inte regnar längre så han får köra utan spöregn.. Tidigare ikväll börade det nästan helt utan förvarning att vräka ner regn och så åskade det också. Jag satt i jossans rum bredvid hennes säng när hon var på väg att somna och rätt som det var så blev hela rummet aldeles ljusblått, bara i ett par tre sekunder, sen kom en jätte knall från åskan. Så det lär ha varit väldigt nära.
Amanda låg då i sin säng och kikade i böcker som igår kväll. Dock hann hon inte somna innan jag kom in dit idag iaf för Jossan somnade i bra tid och de behövde hon. Före kl 20 iallafall. Igår vart det närmare halv 9.
Hoppas båda tjejerna sover längre än till kl 6 imorron bitti iaf... Gjorde dom inte i morse kan jag säga.

Annars så har jag typ setat här och glott ikväll, dock är det så himmla tråkigt för vår data segar sig värre än nånsin nu.
Tur att vi ska köpa en ny sen när lönen kommer. :-)

Nej nu ska jag nog tänka på refrängen. *S*

Ha de gott, kram till er som behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test