Oh sorry!

Oh sorry...
Jag har visst råkat stavat fel så att språkpolisen varit i farten och kommenterat här... *jisses*
Spagettih skrev jag..... Spaghetti ska de visst va. JAJA! Man lär sig något var dag! *ironisk* ;-))
Ursäkta, men ibland blir de ju bara så. Är inte världsbäst på vissa ord. Men jag anser mig vara ganska duktig på att stava ändå! Eller?

Har inte gjort så mkt alls ikväll... nattade barnen o sånnt. Tog det lungt i soffan och kika på tv med maken. Sen stack mannen iväg till sina föräldrar en sväng och snackade med dem om allt och inget och de var tydligen pratglada ikväll för halv 11 kom han hem. Var typ borta i 1,5 timma.. De pratade om datorer mm som de ska köpa, en bärbar.

Skönt att det är sista dagen på denna veckan imorron och imorgon är det dagis, jobb & jobb igen. Så nu är'e väl snart dags för att inta sängläge. (Åh jag som avskyr min kudde *blä*)............. BLÄ!!!

Älskligen kommer hem lite senare imorrn för han ska ta en sväng till Team Sportia på Hälla i stan och köpa nya skor som han ska ha på innebandyn. Innebandy börjar på lördag igen.
På lördag ska vi även hjälpa mina föräldrar att renovera deras tak på huset... kasta ner takpannor osv.
Dock blir det bara john som ska va där längre stund för det är ju inte så lämpligt att ha två småttingar springandes ute på gräsmattan som är nyfikna till max och vill vara med och kika på allting...
Kommer det nån takpanna ner på fel ställe kan de ju va kört lixom.
Vi ska va med en liten stund o äta mat där och så att Amanda får se vad dem ska göra bara sen går vi nog till en lekpark där i närheten. Eller vi cyklar nog istället.. Roligare så tycker jag. Skoj nu när Amanda är så duktig på att cykla.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ibland är det jobbigt med språkpoliser..

Stavfelsnisse kan ju dyka upp ibland

2008-08-22 @ 11:19:37
URL: http://metrobloggen.se/telefonbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test