Sängar

Sängar... Ja... Snart ska jag hoppa ner under mitt täcke allafall...
En annan sak som har med sängar att göra är att imorgon (idag) ska vi hämta en säng inne i stan (Västerås) till Jossan.
En liten vit barnsäng med en sånn skena på kanten som stöd för att hon inte ska kunna falla ur så lätt.

Den sängen säljs på Ikea, en vit säng är det. Har tittat på den förut där men har tyckt den varit lite dyr då. Igår hittade vi en på internet för 300 kr. Hoppas den är i gott skick också.
Annars får vi väl pruta. Det är dags för henne att sluta sova i spjälsängen nämligen så får se hur det kommer att gå...

Nä, min man sover och snarkar där inne så jag ska joina honom. Fast inte med att snarka då... hehe.

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Svar: Nej precis! Men går verkligen över gränsen när man gör så! Fattar inte hur människan tänker när hon är så offentlig som hon är!

2008-08-25 @ 15:26:20
URL: http://girlyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test