Torsdag

Torsdag idag.. och förmodligen den sista Kvälls veckan för John. Han ska få börja jobba 7-16 istället. Skönt.
För jag ska få börja jobba 9-17. Eller kanske 8.30-16.30.. Hoppas på den tiden så blir de bra för då hinner jag jobba klart innan John och barnen kommer hem. Ev börjar jag med de tiderna redan på Tisdag.

Hämtade barnen på dagis straxt efter 16.00.. Jossan hade sovit en timma i vagnen ute och det hade gått bra som vanligt.
Amanda hade dock varit på vrången idag och bråkat med en av kompisarna. Eller bråkat, puttats och så, jag vet inte varför men Amanda sa till mig att det var för att K hade sagt att hon inte ville vara kompis med Amanda... Men sen hade dom lekt ändå så ja, jag vet inte...  Får väl se om det händer fler gånger. Antagligen gjorde Amanda så för att hon är trött, hon var vaken inatt och grejade nämligen vaknade runt halv 2 och somnade närmare halv 3.

Nu skaj ag värma på några pannkakor till ungarna, sen blir det duschning och i sängen runt 19 tiden för dem tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test