11 dagar

Om 11 dagar blir jag 29 år. Herregud!!!  Gammal????? Nja, jo lite kanske.... *hm* Man blir ju inte yngre iallafall, tyvärr.
*stor suck* Känner mig typ äldst av alla bloggare iallafall. Finns det inga lite äldre bloggare , är alla typ under 20??
En vet jag dock som är äldre än mig, och din blogg läser jag, roligt att kunna "mäta" sig med någon annan än fjortisar som bara köper läppglans hela tiden eller köper kläder i strl XS.......  Jag har inte strl XS, hade jag inte ens innan jag blev gravid för 4 år sedan då hade jag M iallafall. Haha. *suck igen*

Så om du som läser nu vet någon som bloggar som är typ lite i min ålder så får du gärna tipsa mig. :-)
Måste ju finnas en hel del tycker jag.. Hon som har Engla's showroom, hon är väl lite äldre tror jag (allafall inte under 20), men där kikar jag inte in så ofta. "För mkt" mode blogg för mig. Jag gillar mer personliga bloggar som uppdateras ofta och har en snygg design och mkt foton.

Jaha och skype som jag jobbar med, mitt jobbkonto då (Skype bussiness), fungerar inte idag heller. *dubbel suck*..... Tycker nog att chefen får hitta på något annat verktyg/program som vi kan använda oss av.
Mja jag ska se vad jag kan göra åt det där idag. Om det blir nått av att jobba eller inte.
Tur iaf att jag slipper ta bussen till jobbet... Har förresten inte sett nån buss åka förbi här idag faktiskt.
Inte 111:an som går till stan iallafall. Antar att streken är här med då.

Nehe kolla igenom skype'n då, vad som är felet.

Ikväll är det Morden i Midsommer som gäller... sen sovdags efter det.

Kommentarer
Postat av: Miia

hihi, jag är 22 - min blogg får du gärna läsa :)

annars kan jag tipsa om mammsen.se - uppdaterar lite då o då. eller absolutguldkant.blogspot.com - uppdaterar rätt så ofta.

2008-07-02 @ 10:34:30
URL: http://miiakarppinen.blogspot.com
Postat av: Helena

Haha, antar att det är mig du menar eftersom du varit in och kommenterat rätt flitigt den senaste tiden så jag vet att du läser :-) Vi är inte så himla många men några är vi som är äldre i alla fall :-)



Skönt att veta att inte Maya är sist i hela världen med att få tänder i alla fall då ;-)

2008-07-02 @ 14:50:01
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test