Bilder

Hej i natten... straxt ska jag söka upp sängen och gosa ner mig i mina täcken och kuddar.  Jag har två täcken och två kuddar, hehe min man tycker jag e knäpp som har två täcken nu på sommaren... *S* Men jag tycker det är skönt!

Amanda hade gjort illa sig på dagis då hon sprungit ikapp med en av kompisarna ute på gården, på asfalten. Hon hade skrapat upp ena armbågen och det var ett ganska stort sår. Jag fick lov att byta plåster nu ikväll efter duschningen då det hade blödigt ganska mkt också. Ont gjorde det med, svider väl antagligen.

Har inte gjort så mkt annat än att ta hand om barnen idag, två gnälliga o sura barn. Men det berodde mest troligt på att de var supertrötta. Jossan började förresten blöda näsblod två gånger också, inte mkt, men ändå så jag fick lov att stoppa det. Vet inte varför hon började blöda men kan va ju för att hon är lite snorig.

Jag lagade korvstroganoff med spagettih idag.. Riset var slut tydligen. Men det gick i ändå, Amanda var så trött så jag fick hjälpa henn att äta lite så hon fick i sig iallafall. Annars satt hon mest och tjurade vid matbordet. Jossan va glad i maten och åt två portioner. Senare på kvällen drack hon även 200 ml välling. Hungrig liten flicka det där. Bra att hon äter igen. Under tiden nu (från i Lördags och till Tisdag/Onsdag) som hon fick två nya tänder åt hon inte mkt mat alls.

Här är 3 foton från torsdagen. Inte så märkvärdiga, men ändå.. :-) 

                                                 en trött morsa ;-)
                                   
                              
                                              Night sky 3 Juli 2008
                             
                                         Mina små älsklingar. :-D
                              

Kommentarer
Postat av: jenny

så fin bilder..nu ska man till jobb, 13-21. har ju varit hemma nu i 2veckor

2008-07-07 @ 12:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test