Foton

Här är några foton från tidigare. Lite blandad kompott.. Klicka på bilderna för att se dem i stort format.

             

Bilden på mig är för att visa halsbandet jag fick av min syster när jag fyllde år, jättefint halsband. Dock ser jag lite flummo ut på minen jag gör, haha. =)

Första bilden på Amanda håller hon i en gul läskig grej hon fick av mormor & morfar som de köpt när de hade varit och åkt båt till Tyskland.. den e mjuk och går att böjja på olika sätt.. konstig tusenfoting.. *S*

Nu är det sovdags här, ska upp runt kl 6!! För att åka långt och ha en trevlig semesterdag med goda vänner... Så ha de gott, återkommer väl imorrn kväll med foton. =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, en sådan där gul grej har mina barn också, en precis likadan och två stycken som är i bollform, Maya gillar dom skarpt, tror de kallas Crazy kotte :-)

2008-07-20 @ 20:21:32
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test