Igår

Gårdagen... Var först till mia föräldrar och fixade lite saker, en ett snabbt besök hos några bekanta till mina föräldrar, ska plocka hallon vid deras torp på söndag då de inte kommer kunna göra det på några dagar och inte har nåra andra som vill plocka (som inte har egna hallon vill säga).... Gott med hallon.

Iaf så åkte vi sen hem och packade i årdning för en bad dag. Blev en fin dag på stranden vid Vågsjön. Många dopp. Och foton med men dem får komma up imorron nu ska vi sova. Ska på äventyr imorgon med med några vänner.

Nu ikväll så somnade iallaflal Amanda före halv 9 men jossan höll sig uppe till kl 23.. *hm* Hon lär va en trött tös imorgon. Hon var vaken för att hon sov i bilen på väg hem ifrån badet. Då va kl nästan halv 7 på kvällen så de va ju lite sent att sova då. Kunde inte väcka henne heller för jag satt fram o Amanda baki med jossan.  Jaja...
När vi kom hem duschades det en sväng en va de gröt som gällde. Och så sängen för stora tösen då iallaflal, hehe.

Nu ska vi med sova återkommer imorrn med bilder o inlägg! Lovar! *kram*

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, blev dåligt med måleri, grannen kom över och vi drack en cider på altanen istället :-) Har bestämt mig för att inte måla räcket ändå, vet inte hur jag vill ha det och då är det bättre att vänta. Leksand hade gått bra men det var sjukt mycket folk där.

2008-07-24 @ 22:14:23
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test