Jisses...

Åh jisses va jag känner mig slut i kroppen. Har varit igång hela dagen.
Först shopping i Morgongåva, på butiken Karlsson, sen åkte vi hemmåt igen i värmen och tog lite fika (åt mat där i Morgongåva). Sen kom vi på att vi skulle ta en promenix uppe vid ån och slussarna.
Där var det fint som alltid. Och som tur va så höll dem precis på att börja slussa lite längre upp så vi skyndade dit för att barnen skulle få se hur de gjorde. Amanda tyckte det var intressant. :-)

Sen så gick vi vidare en bra bit upp till Trångfors smedjan. Ett gammalt ställe men fint. Där finns en s.k hälsokälla som man kan dricka vattnet ur och få ett lite längre liv, hehe. :-)
Det är mkt fint vaten som kommer därur, friskt och gott faktiskt. Dock gick vi inte ner där för vi hade vagnen med oss o jossan som satt i den. Får ta det nån gång om vi cyklar istället. Skoj hade vi iallafall, och endel bilder blev det med visar dem senare ikväll, snart ska vi lägga barnen. Just nu duschar de med John.
Jag är helt slut i benen efter den promenaden. Gick långt, men skönt var det och trevligt.

Nej hörs senare.. ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Helena

Bananer har vi lite glömt bort här med efter att Maya åt det VARJE dag i flera månader, var så lämpligt som mellanmål. Tror annars inte att jag hittat en frukt som hon inte äter, värre är det med Ellen, som vanligt...

2008-07-31 @ 12:28:42
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test