Semester

Jodå märks att man har semester kanske, har inte setat här så mkt alls faktiskt. Tar paus från datorn typ, hihi. Men skriver väl är jag får för migatt göra det antar jag. :-)

Har bara jossan hemma just nu dom andra två stack iväg och handlade på ica.
Jossan roar sig i lekrummet medatt åka rutchekana. Hon har blivit duktig på det nu med att både klätra upp för trappen och sätta sig själv och sen åka ner. Måste erkänna att jag va lite skrajsen i början när on höll på men hon håller balansen bra ändå.
Barnen tar dock ingen semester dom vaknar runt kl 6 på morgonen ändå så de blir tidiga mornar trots att man har semester. Segt om man tex har kollat på nån film kvällen innan. som vi gjorde igår kväll tex. Jumper hette filmen o den va bra. Lite annorlunda.

Straxt ska vi äta, lövbiff o klyftpotatis. Gott. Får se va vi hittar på sen, måste väl städa lite sen också för imorgon kommer svärmor o svärfar hit föratt gratulera mig i efterskott då jag fyllde år den 12 Juli. Amanda var ju sjuk då så de kunde ju inte komma då. Imorgon är svärmor ledig  från jobbet så då skulle de komma hit då.
Min familj var här i måndags.
Fick en ny vattenkokare då från OBH Nordica, Bra när man ska värma på lite vatten och dricka te sen i höst när man fryser på kvällarna.
Och så fick jag ett fint halsband av syrran min. Kan fota det sen, och så fick jag även en fin scharl/skarf eller vad det kallas för.. att ha i  höst av henne också. + så fick jag en del pengar av övriga familjen. Ska passa på att beställa tid hos frisören och klippa mig tänkte jag.

Nu är maten klar. hörs sen

Kommentarer
Postat av: jenny

vad tjusiga saker du fick när du fyllde år... skönt me lite semester,jag bara längtar efter de

2008-07-18 @ 05:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test