Städ & packa dag..

Idag är det städning och packning som gäller!

Får besök av svärföräldrarna i eftermiddag, och även J's mormor & hans morbror. Dom kommer för att fira mig på födelsedagen i eftreskott. Så till dess bör vi dammsuga och plocka undan iallafall. Ska fixa ihop en rulltårta med.

Nu är J på väg in till stan (Västerås) tillsammans med barnen föratt handla på Willys... dock har han glömt bankomatkortet här så han lär väl komma tillbaks hemmåt om en liten stund antar jag.. hihi... Inte första gången det sker. Jag tvättar just nu lite saker som jag vill ha med imorgon, bla en skön tröja och lite smått + jossans filt till vagnen.

Igår tog vi de lungt bara J hade fasligt ont i ryggen och jag hade typ mensvärk. Så på eftermiddan tog mina föräldrar hand om Amanda ett tag så vi fick vila samtidigt när jossan vilade lite. Gjorde m.a.o inget seciellt igår bara slöade på förmiddan med. Dock bråkade barnen lite med varann, eller tjaffs från den stora tjejens sida var de mest... Antar att hon va uttråkad.  På kvällen fick de vara uppe lite längre för att de skulle sova längre i dag tänkte vi. hm.. dom vaknade halv 8.. Så länge sov dom! *suck* Men ja 1½ timma mer än vanligt iallafall. Hihi.
Tänkte dom kunde sova lite längre på semestern som alla andras barn gör, men nej då..
Ja imorrn är de att gå upp kl 6 iallafall så de spelar ingen roll då.. men då sover dom väl så man måste väcka dom skulle va typiskt.

Vi drar till Furuviksparken (Gävle) imorgon. Skoj! Åker med några kompisar o deras lilla son som är jämngammal med jossan. sen ska en av kompisarnas lillasyster med så de blir nog skoj för Amanda. Hon är 9 år tror jag men Amanda leker med vem som hälst oavsett ålder.

Nehe, sätta fart nu då...

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test