Stora dagen

Så var den stora dagen här då. Eller snart är den iofs över redan skönt är väl det.. Haha.
Jag fyller som sagt år idag, 29 år! *hugah* Om 1 år så blir jag 30!!!
Blir nog lite mer firande då kan jag tro för idag har vi inte firat alls typ. Köpte pizza på lunchen bara, ikväll ska vi käka lite gott kött.
Firar mer på måndag eller tisdag då min familj kommer hem igen från semestern, och så har Amanda haft feber nu i helgen, igår och i förrgår med så det var lika bra att inte fira så mkt idag. Hon hade 39,5 i temp så.
Idag är hon frisk konstigt nog så jag vet inte vad det var med henne. Ingen förkyldning har hon heller så, mysko.... 3 dagars febern? Kan stora barn ha det? Febern har pendlat fram och tillbaks hela dagarna, på sen eftermiddag har den varit runt 39 grader.. konstigt tycker jag.

Nu dammsuger J och barnen kikar på Lotta på Bråkmakargatan på DVD'n.

Svar till dig Jenny som undrade hur lång Amanda är.. Hon är ca 105 cm.
Så hon är inte jättelång. Men det är inte jag heller så, hihi. Fast jag tror hon kommer bli längre än mig för barnens pappa är närmare 185 cm.

Nej återkommer senare med foton. Kram

Kommentarer
Postat av: Mickan

grattis :)

2008-07-13 @ 19:31:29
URL: http://miickanp.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tackar :) Ha en bra dag du med. :p

2008-07-14 @ 18:48:09
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: jenny

jag e inte lång heller.

vi får köpte 110 i byxor till herman. men julius blir nog längre än herman. han e ganska så lång.

2008-07-15 @ 06:32:31
Postat av: Helena

Åh grattis i efterskott, jag har varit dålig på att läsa bloggar och svara på kommentarer ett tag för datorn har varit så himla seg, måste köpa en hårdvarubrandvägg för det är Telias brandvägg som gör den så himla seg, låser sig hela tiden. Därför har jag bara gjort det nödvändiga sådär :-)



När det gäller tennisen så spöas det inte så mycket här ännu i alla fall :-) Men snart så!

2008-07-16 @ 07:12:41
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Malin

grattis i efterskott (:

Hoppas du hade en bra födelsedag!

2008-07-18 @ 11:31:48
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test