Dagen har gått i ett

Hej hej.. Ja dagen har verkligen gått i ett. Nu är det Söndag, över midnatt allafall.. Och vi ska lägga oss straxt.
J ska upp och jobba extra imorgon, men han börjar itne förrens kl 10, och kör till kl 14, så det är en kort dag men lite extra blir det till semestern.
Amanda ska vara hos sin farmor & farfar imorgon då när J jobbar. Hon ville det. Eftersom vi inte kunde åka dit alla imorgon så fick hon komma själv när han jobbar. Så J ska skjutsa dit henne innan han åker till jobbet.
Jossan och jag får väl hitta på nått bara vi. Hon lär ju sova en stund på förmiddagen som hon brukar göra sen får vi se, blir kanske en cykel tur, som det blev idag.. Vi cyklade en rätt lång runda och Amanda cyklade själv hon var duktig. Synd att hennes cykel börjar bli för liten, hon slår nästan i knäna i styret när hon trampar fastän vi har höjt. Jag tror inte det går att höja mer heller. Så hon skulle behöva en ny cykel. Fast eg skulle hon ju först behöva lära sig cykla utan stödhjul. Stödhjulen har hon ju haft nu i ett år. Hon har en 12" cykel. Nästa blir väl 14"...

Här kommer en liten bild på mig o barnen från idag. =)



Annars så har vi inte gjort så mkt, lagat mat 2 ggr och sett på fotboll. Barnen har lekt i ett lektält inne i jossans rum och jag har kliat på min rygg... Det flagnar, sen förra söndagen på badet då jag blev lite bränd av solen... *hm*

nu e de sovtajm här. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test