Eftermiddag och fel

Haha, jag skrev visst fel på dag igår när jag bloggade. Skrev Onsdag, men de var ju Torsdag!! Haha.


Redan eftermiddag... Barnen har kommit hem och hunnit åka iväg igen en sväng så nu är jag själv igen för ett tag.
Ska passa på och städa av i köket. Jag har varit lat idag igen. Inte mått så prima bra iofs, så jag har vilat. Förkyldningen som sitter i än. Öronen värker och sånnt. Var helt slut och matt i kroppen i morse när jag kom tillbaks från att ha lämnat barnen på dagis. Jag får ju passa på att kurera mig så jag är frisk tills om 10 dagar så jag kan jobba då!

Har alltså inte gjort så mkt idag, jag hade tänkt ta mig en tur på cykeln och fotat lite uppe vid sjön, men det orkade jag ju inte tyvärr. Hade nog blivit några fina bilder.  Dock har det ju regnat endel också så jag kanske hade blivit ett blötdjur på turen, hehe. *S* Nej men vi får ta och ta den turen nu i helgen med familjen. Om vädret håller i sig imorgon... På söndag ska J jobba extra från 10-14. Trisst, men ja extra klirr i semester kassan. (Tror jag om det inte hamnar på nästa lön förståss). Men nog om de...
 
Nån som vet hur vädret ska bli till midsommar förresten? Jag hoppas på bra väder. Alltså inte regn o kallt.
Vi ska ev till en stuga här i västmanland vid en sjö som heter Vågsjön, där ska vi va tillsammans med mina föräldrar, ev och bekanta och fira att det är 25 år sedan som vi var där för första gången, ja de beror ju på vädret... Då var vi bara barn och var med våra föräldrar + en annan familj och deras barn, och jag o min syster och dom barnen lekte där typ varje midsommar i ur och skur. Många härliga midsommar minnen därifrån den lilla stugan vid sjön.
Tänkte faktiskt fråga om vi får låna stugan över en dag typ nu på semestern så vi kan sova kvar där med barnen. Grilla och sånnt, bada och fiska lite. Man får hoppas de blir något bra väder under semestern.
Ja det skulle vara skönt! :-)
Vad har ni för planer för midsommarafton?

Städa var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test