En kommentar

En av mina läsare har kommenterat att ag har fint och sommrigt i min blogg nu när jag gjort bakgrunden gul... Nu är det inte gult här längre, det hade jag bara i några sekunder typ, haha.  O under den tiden hann denne kommentera det *S*, just nu är de lite mörkt här i min design, är inte så superförtjust, men kom inte på något hur jag skulle göra så... dock ville jag vara lite hemlig på headern med att inte visa hela ansiktet. *S* Så ja såhär blev det för tillfället tills jag gjort klart den riktiga som jag pysslar med och har pysslat med ett tag nu, det tar sin tid att få i årdning det perfekt.
Men... mitt foto syns inte till vänster, pressbilden alltså. konstigt, jag har laddat upp det och allt så som man ska göra, får kika igenom det igen imorgon.

Annars så har vi kollat på film jag och J här ikväll. Den var riktigt bra också. The stranger inside hette den. En 3:a får den allafall av mig i betyg.

Nu är det natti natti här. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test