Feber, sniglar o smultron

Hej hå..

Jossan har feber. Dock inte just nu, men hon har haft det till och från under helgen, i kväll.. alltså söndag kväll vid 18 tiden hade hon 39 grader. Hon somnade i sängen då före kl 18, ville inte äta eller ha välling.
Innan dess va vi hos min mamma o pappa en snabb sväng, där fick hon en glass ( en liten med jordgubbs smak den ville hon inte alls äta.. ( =Konstigt!) hon brukar alltid äta glass om hon får smaka det. Så amanda fick hennes glass också. Det blev ju inte hon ledsen för :)

Min mamma klippte iallafall luggen på jossan hon såg inget innan klippningen nästan..
Efter klippningen gick vi ut en sväng i trädgården, Amanda vattnade smultronen, och stenar...... Sen såg vi några sniglar också, med hus på ryggen. En av dem bajsade och de var Amanda sååå faschinerad över!!! :-O
En igelkott har bosatt sig under deras altan. Dock fick vi ingen skymt av den, den här gången.
När jag var liten och bodde hemma hade vi jämt igelkottar där under på sommrarna, så vi matade dem med mjölk och räkor på ett fat ibland, och det gillade dem.

När vi var där var jossan förresten feberfri, dock gnällig.. så har de varit sen lördag förmiddag, hoppar fram och tillbaks lixom. Helkonstigt. Tror det är nya tänder på gång. Hon brukar bli sjuk då.
Så ingen dagis för henne imorgon (idag) iaf. J ska ta henne till sina föräldrar så att vi kan jobba ändå. Ibland behöver man göra det. Jobba alltså. Amanda får gå till dagis från 11-15.00 (eller 16.00, vet ej än) så de är ju ingen lång dag ändå.

Nej usch får lägga in bilderna imorgon istället, nu MÅSTE jag sova.Sent som vanligt när man sitter här efter kl 23. *ajabajja* Nu e det god natt!!... jossan blev förresten fin med den nyklippta luggen!

Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

Hej! Vad glad jag blir över att du gillade designen :)

2008-06-30 @ 12:33:14
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test