Feber

Lilla jossan har feber. 38,5 hade hon när hon vaknade kl 15...
Hon har allaflal ätit lite spagetti o köttfärssås nyligen. Alltihopa gick ner. Dock såg jag att hon är vitprickig på tungan???
Vad kan det vara, torsk?? Är det inte bara små bebisar som får torsk? Får hålla lite koll och se om det går bort eller inte.

Amanda är allafall hos mina föräldrar just nu så hon får vara ute nån timma jossan orkar nte göra så mkt allafall inte gå promenad till mormor & morfar, bättre hon får va inne och bli frisk. Dock tyckte jag att hon inte känndes lika varm nyss allafall. Så man kan ju hoppas febern försvinner. Min mamma sa att så hög feber får man inte bara sådär, så nånting e de väl antagligen. Men men...  Tänder på g kanske?
Nu grejjar hon med lite lego och "sjunger" (låter) för sig själv.

Jag håller på att tvätta lite mer, får passa på nu när jag blev inne. Skönt för Amanda att få va ute iallafall. Tisdag skulle det ju bli regn... säger dom. Så typiskt när vi ska på sommarfest på dagis då på kvällen. Men man vet ju aldrig.
Nu sa hon nånting till mig, dock hörde jag interiktigt vad för ord det var. Men nått riktigt ord var det :-D Börjar komma mer och mer på den biten för henne, i onsdags sa hon glass. Hehe....

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

åhh, krya på minstingen!

2008-06-06 @ 22:35:41
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: jenny

hej. jag har stegräknaren på mig hela dagen....

nä de bev ingen cypern resa eftersom vi ska bet tillbaka 20.000kr på skatten. så vi åker nästa år ist

2008-06-07 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test