Hej hopp

Hej hopp... Suck, idag känner jag mig helt färdig. Orkeslös och konstig i hela kroppen.
Har väl druckigt för lite antar jag. Har allafall en 50 cl flaska framför mig med vatten i som jag har tänkt dricka ur snart.

J är iväg och jobbar han började nu kl 14.30.. så han åkte för en stund sen. Innan dess så åt vi, vi beställde mat idag orkde bara inte laga något. Han åt pizza och jag kebabtallrik. Men ja det var väl sådär kännde ingen direkt matlust heller. Amanda åt rester som vi hade som hon ville ha.  Jossan har inte ätit något ännu hon sover fortfarande. Somnade straxt före kl 13. Men hon va vaken inatt så hon är väl helt färdig hon med.

Hon blödde näsblod inatt, ganska mkt faktiskt. Hon vaknade runt 1 inatt o jag gick in dit och skulle kolla till henne, tände lampan då jag hörde att hon satt upp, då såg jag blod i ansiktet på henne och även i hennes säng. Fläckar här och där som hon smetat ut lixom.. Uh vilken chock!
Det rann lite fortfarande från näsan med. Var ju bara att ta upp henne o göra rent både henne och i sängen.
Hon måste ha petat/kliat i näsan och något blodkärl gått sönder eller så.

Jag har allafall tvättat  på förmiddagen och hängt ett gäng handukar. (Stavning?)...
J var ut med barnen på tur, jossan i vagnen och Amanda cyklade dom hamnade uppe hos mina föräldar och fick fika. Amanda ville inte därifrån men vi får väl se om vi tar oss dit nått mer idag eller hu vi gör.
Syrran min var visst där också.. Hon passar väl på innan hon börjar jobba på Arlanda nu i sommar.

Nej usch nu fick jag ont i magen .. blä. Ska lägga mig på soffan en stund tror jag.

Ha en bra fortsättning på nationaldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test