Oj!

Hej.

Ojdå, jag har inte skrivit på några dagar.
...Men det har ju varit midsommar emellan, och så började jag i måndags med utbildning i jobbet så nu i början har jag inte haft tid till så mkt annat att göra vid datan.

Pluss att vi haft strul till tusen med datorn. En hel del virus (tyvärr!.. trots antivirus skydd.) som vi försökt få bort. Så datan har inte mått så bra på några dagar, men nu är det bättre men inte bra om man säger så.
Egentligen behöver vi en helt ny dator, denna har tagit för mkt skada. Den var dock inte bra från början (en begagnad P3: a), så en ny behövs införskaffas. Har iallfall lyckats rädda alla våra bilder och lagt över dem på en bärbar hd (hårddisk). Det som är viktigast nu med datorn är att jag kan sköta mitt jobb.

Ja Onsdag idag, snart en hel vecka till som gått och bara 3 veckor kvar till semestern. Hoppas på bättre väder då än det som varit nu en tid med blåst och regn. Idag är det dock fint. Lite blåsigt och ingen värme direkt men ändå inget regn! Skönt.

Barnen är på dagis sen straxt före kl 8 i morse. Jag jobbar ju ( = utbildning för tillfället), just nu har jag rast dock. Skönt att kunna bestämma lite själv över sina tider. Har ju en fast tid när jag slutar och en när jag börjar men annars så bara jag gör det jag ska. Det bästa är att inte behöva stressa iväg till något jobb i stan eller så. Jag får ta en extra promenad på kvällen sen bara. Går ju fram o tillbaks till dagis, men ändå.

Jag har endel bilder sen helgen och nu i veckan så det tänkte jag lägga in i andra blogginlägg om ett tag.

Ska snart ta och fixa mig lite lunch. Måste äta bättre har fuskat nu iveckan, med att hoppa över att äta.. Inte bra, min kropp tål det inte. Dels pga magkatarren och sen blir man ju lite fetare för att kroppen sväller om man hoppar över en måltid så har  iallafall jag har hört att det är... Jaja inte bra ändå att göra så. 

Nej nu har jag skrivit för mkt strunt känns det som, haha. Ska fixa mat sen fixa in lite foton här.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Nej jag har ingen släkt åt det hållet. Jag bodde ihop med mitt ex där april 06-okt 06.

2008-06-25 @ 22:11:21
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test