Skönt

Tycker faktiskt det är könt med lite svalare väder idag. Blåsigt, men skönt ändå. Mulet också så man får väl se om det kommer något regn eller inte, behövs ju men man vet ju aldrig.
Om det är skit väder ( =regn) ikväll så skulle vi vara inne på dagis istället. Inte så roligt att sitta ute och ha picknick och försöka ha skoj om det regnar...

Amanda vaknade på bråkhumör i morse, kl halv 7... Efter mycket om och men fick jag henne att komma och lägga sig  bredvid mig en stund till iallafall. Jossan vaknade kl: 7.40 skönt för henne att få sova länge.
Dock fick vi lite bråttom iväg till dagis då amanda tjaffsade om allt och inget hela tiden.

Nu har jag variy hemma i över en och en halv timma. Har bytt bajspåse i grovköket (skötrummet är där), ätit frukost, och setat här en liten stund. Tänker faktiskt inte göra nånting idag nu. Ska bre mackor (Baguetter) sen som vi ska ha med ikväll men de gör jag senare som sagt. Så idag tänkte jag ta en S L Ö dag!

Vad ska ni göra??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hennes skor är från thailand, och är i storlek 26 men är som en 23, dom är lite stora för henne men funkar:p

2008-06-10 @ 12:11:15
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: kirsten

åh vad härligt att de finns lite "äldre" människor som bloggar här med :)

2008-06-10 @ 15:36:43
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo det är väl sant som du skriver, tårarna måste finnas dom med, trodde (hoppades) bara att månaderna mellan januari och maj, då jag grät väldigt ofta skulle vara it liksom, att jag kunde gå vidare nu... Men snart så, det måste ju bara bli annorlunda och bättre ;-)

2008-06-10 @ 22:24:53
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test