Snaggad

Nu är J snaggad, Hehe.. Det var på tiden, han var aldeles för ruffsig i håret, hihi.. skägget e också borta, han tog trimmern! Den är bra den. Dock slutade batteriet att fungera :-o Så det är tur de finns en laddare. ;-)

Gud vad kvaft det är både inne och ute, hjälper inte hur mkt man vädrar. känner mig så tung i huvudet också och konstigt trött. Slö och tungandad är jag idag med. Skulle nog behövas lite åska tror jag så det får laddas ur lite.

Barnen har badat idag med en stund, under tiden J klipptes. Nu duschar dom sen ska vi väl itta på något att äta. Det är ju fredag idag så jag är sugen på något extra gott, men vad vet jag inte. *hm*
Kyckling hade dom ätit på dagis idag, och även J på jobbet, så det är ju lite tokigt att fixa det nu då... Jag åt köttfärspaj och grönsaker till lunchen. (Köpt paj). Den var helt ok. Hm, jaja... Några förslag på fredags kvällsmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test