Solskydd

Hehe.. Fick solskydd Body Spray Oliva av min mamma idag. Hon sa; så slipper ni bränna er! *S*
Vi brännde oss rätt rejält förrförra helgen då vi var på badet. Och det sitter i än kan jag lova. Kliar som tusan. Ska aldrig göra om det. Att smörja in endast barnen och glömma oss själva totalt. Det är inte roligt.
Har typ ömsat skinn hela veckan... nu börjar det ge sig, men det är inte helt bra.
Så hädan efter är det jag som ALLTID smörjer in mig med solskydd!
Ska ha med solskydd sprayen på fredag också, man ver aldrig med vädret.

Annars då. Ja barnen var på dåligt humör idag. Trötta som attans. Jossan skrek och gnällde för ingenting, Amanda var väl lite mer medgörlig men ändå ur form. 

Amanda satt mest och målade i sn målarbok när vi kom hem från dagis, och josan gick runt med dockvagnen ibland och ibland ville hon upp till mig men mest så gnällde hon bara.
Amanda väntade också på att mormor skulle komma med kläder hon hade köpt. Dock hann hon somna för mormor kom inte förrens kl halv 8 på kvällen och Amanda sov straxt efter kl 19. Så hon han aldrig ge henne några blommor hon hade plockat idag. Så dom står kvar här i en liten vas. Hon hade säkert blivit sur om jag hade gett mormor dem.

Vid matbordet ikväll så somnade jossan en pluttstund i stolen.
Jag stog och gjorde gröt och märkte plötsligt att det vart knäpptyst och tittade upp & såg att Amanda satt och stirrade på jossan som satt och sov i matstolen. *hihi*
Hon vaknade dock till med ett ryck och började grina när jag petade lite snällt på axeln på henne när hon skulle få gröten. *S* Hon blev väl alldeles förfärad och visste inte var hon var typ.. hon såg inte ens gröten först. Liten tröttis.. Dock för tidigt för att nattas redan 17.20 på eftermiddagen.
Ja hon och Amanda åt allafall lite gröt med rivet äpple i, och sen var det duschning som gällde. För lilla jossan hade gröt på hela byxorna (trots haklapp!) och i ansiktet + håret.
Ja hon sov sen redan 18.40 inga problem med att somna ikväll heller. Hihi. :-)
Amanda satt och tittade på Bolibompa en stund innan det var sovdags för hennes del med.

Trötta barn och en uttråkad mamma på kvällen. Finns inte så mkt att göra när barnen sover förutom att sitta här eller glo på fotboll typ. Just nu har jag idé torka på sajter som är värda ett eller flera besök, så kom gärna med tips till mig!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag va på spa o sen fick vi helkroppsmassage..gött



jobbigt me så trötta barn. allt väl med er?

2008-06-18 @ 05:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test