Sover

Barnen sover & J kollar på fotboll. Så jag passade på att sätta mig här en stund innan läggdags.

kvällen blev elativt lugn ändå, jag fixade maten och vi åt straxt efter kl 18, innan dess hade J dammsugit hela lägenheten. Barnen kollade på tv under tiden, så de inte sprang runt och var ivägen när han dammsög...Var ju ändå bolibompa så.
Efter det blev det duschning av barnen, jag har även diskat och tvättat en maskin med tvätt igen. Det torkade så fort ute idag så nu hängde jag inne när jag hade ställnignen ledig. Bra med varmt och blåst för tvätt som ska torkas. =)

Efter att dom små somnat här så var J iväg till ica och köpte proviant inför pickniken med dagis imorgon. Blir baguetter med lite enkelt pålägg, och jordgubbar som vi ska ta med, jag tänkte även baka Snoddas/Mockarutor imorgon och ta med. Vi ska vara där till kvällen, så vi tänkte att vi äter någon mat hemma istället och tar med fika bara.
Skulle behöva köpa nån slags picknick korg, har inget sånnt kom jag på idag. Bra att ha när man ska på picknick... =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag vet men vi vill ha de på ett speciellt sätt så drför byggr vi de sjäkva:)

Tack ändå för tipset.

2008-06-09 @ 23:38:53
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test