Trötter

Herregud, vad jag är trött. Skulle kunna gå och lägga mig och sova några timmar nu känns det som, trots att barnen sov hela natten inatt.
Hinner inte vila något nu allafall, ska gå och hämta ungarna på dagis om en liten stund. Har bara hunnit setat här i kanske 5 minuter och varvat ner lite. Och då käner man ju hur trött man är också. *suck*
Var in till stan med älsklingen idag, åkte straxt före halv 11.. rätt bra tid. Vi hann med att handla på Ica maxi och så var vi in på Skopunkten och köpte ett par nya gummistövlar till Amanda, och så hittade vi tygskor lika dana till barnen jättesöta Tog strl 21 till jossan hoppas hon kan ha dom, hon har 20 på ett par gympadojjor som hon har nu men dom börjar bli lite små nu. Tänkte dom skulle ha tygskorna på midsommarafton om vädret tillåter.. Dom har ju ta 3 betala för 2 på skopunkten. Men skulle behöva ett par till gummistövlar till Amanda att ha här hemma, dom vi köpte nu ska jag ta till dagis. Hon har ett par fodrade där nu och det kan ju va lite för varmt nu såhär på sommaren. Hehe.. Nu har jag t.om skrivit namn i dem REDAN. Duktiga jag och komma ihåg det haha.

Nu regar det igen.. *suck* Får ta paraply då.. det kommer små skurar hela tiden här idag. Skulle visst bli åska med sa en granne till oss. *hua* Hoppas det itne blir åska ikväll när jag är själv och barnen sover. :-O

Nej nu ska jag fixa klart mig och sen knalla iväg..  Blev förresten inget lindex idag. Får ta en dag när i inte har en tid att passa om man ska in på den affären med.

Kommentarer
Postat av: Helena

TACK! Vi har haft jättemysigt idag :-)

2008-06-17 @ 21:58:37
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG

2008-06-18 @ 00:40:40
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test