Tungt

Har kännts rättså tungt i huvudet idag. Lite svårt att andas med, undrar om det är pollen som är boven....
Just nu känner jag mig tung i huvudet och trött som en.. *hm* ja jag vet inte vad, men sitter hä och sover snart så jag antar det är sängen som väntar nu.

Har varit ganska bra väder idag ändå, inget regn iallafall. Skönt. Inte varmt och inte kallt.. tempen höll sig runt 20-22 iallafall, bra väder för barnen att vara ute och leka i då dem inte blir så varma.
Amanda hade krigsmålnig i ansiktet och jossan hade super smutsiga byxor när jag kom och hämtade dem på dagis idag, krigsmålnngen var ett svart sträck i ansiktet som en pojke hade målat på alla som hade setat runt hans bord. Ja innan fröknarna hade märkt av att han gjorde det. Han hade målat på sig själv med. Dock så hade Amanda även streck på sin tröja, svart tuschpenna. Inte bra, men men vad gör man; tvättar och ser glad ut. ;-P 
Jossan hade lekt i sanden och hennes byxor var totalt nersmutsade med sand. Dem åkte in i tvättmaskinnen när vi kom hem.
Idag hade barnen fått sett en spindel på dagis. Ja inte en sånn vanlig liten utan en stor baddare som en fröken hade haft med sig hemifrån i bur. En brun spindel sa Amanda. Vet dock inte vilken sort det kan vara..

Väl när vi var hemma idag så lekte barnen lite och jag plockade undan endel, sen kom J hem runt halv 4, de hade haft mötet idag istället för igår då de ju slutade tidigare.
Blev lasange till kvällsmat och sen tog jag hand om disken och J och ungarna tag och badade en stund innan läggdags.
Sen efter nattningen har vi typ bara slöat och kollat på fotbollen. Jossan somnade fort redan vid kvart i 8 tror jag det  var. Amanda tog det lite längre stund för sprang på toa och sen vred och vände hon på sig i sängen ett antal gånger innan hon med somnade, slutade med att J fick sätta sig där inne vid hennes säng.

Nu har jag setat här en stund, men sängen väntar för min del med nu som sagt. Tror det får bli några bilder imorgon istället. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test