Vad i.. min design??!!! :-(

Var i helskotta är min text och foto på vänster sidan här på bloggen??????
Det fanns där igår när jag avslutade allt allafall, och jag VET att jag sparade allting korrekt!
Kollade t.om på bloggen efter att jag hade loggat ut o då såg det ut som jag ville. Vad irriterande!
Min räknare och endel jag hade skrivit + fotot är försvunnet, bara sådär??? VARFÖR?? Nån som vet??  :-((
Nu blir jag sur!!!!! GGGRRRR!!!!!!! Ge tillbaks!!

Jahap. Jag får väl göra om allting efter fotbollen då!! Suck stånk och stön... Det tar ju sin lilla tid lixom. Satt säkert i nån timma igår kväll sammanlagt och fixade med allt. AAAAAGGGHHHH!!!!!!!
Ja nån som vet vad som kan ha hänt?



... Barnen sover allafall efter mkt om och men från Amanda. Hon var övertrött. Och det var hon redan när jag hämtade henne på dagis kl 15.  Shit vilken vilja hon har. Den är enorm. Fast åt fel håll idag allafall.
Jag fick bära henne ut till kapprummet några gånger för att få på strumpor och skor, keps, och tröja. Jossan var lätt men hon blev ju uttråkad av att behöva vänta på Amanda.

Först blev vi bjudna på midsommarfika på avdelningen. Rulltårta med grädde o jordgubbar på, supermumsigt. Och ja det tog ju sin lilla tid det också. Men trevligt var det ju. Sen så skrev jag på ett papper till fröknarna med vilka tider barnen ska gå framöver. Så kl 16.30 var vi hemma!!!!!!!!!! *Ahh* Nästan matdags då ju. Brukar vara hemma 15.30 i normala fall.

Väl hemma så tog jag hand om disken och la in tvätt i tvättmaskinen, Amanda ville kolla på film så det fick hon göra, hon låg och slappade i soffan en stund sen lekte dom lite med. Antar att även barn behöver slappna av en tid efter sitt "jobb", (dagis), full fart hela dagarna ju. Är ju inte så tyst där heller om man säger så.

Nu väntar jag på att J ska komma hem från jobbet. De fick sluta redan 19.30 idag, de hade inte så mkt att göra sen är det fotboll med som de flesta vill se som jobbar på ica lagret.
Ja fotboll snart då, sen fixa designen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test