Vilat

Oj oj jag har vilat från kl 12.25 till15.15 nu i eftermiddag. Jisses, det var inte meningen, jag skulle bara vila en liten stund.
Jag behövde det säkert då. Känner mig sisådär fortfarande, inte pigg men ändå inte riktigt sådär sjuk som man kan känna sig när man är förkyld, det är nånting mittemellan typ. Jobbigt är det ändå för jag har lock för båda öronen och hör inte så superbra heller nu, gör ont i dem med.

John hämtade ungarna från dagis kl 15 när han kom från jobbet.. jag vaknade typ när de kom hem.. Dem var inne en stund och han såg att jag inte mådde så superbra så han tog ungarna och åkte till sina föräldrar ett tag, han skulle även försöka faxa iväg ett papper till försäkringskassan.
När han kommer tillbaks ska han dammsuga och jag ska börja med maten. Kött o potatis. Hade först tänkt potatisgratäng, men det orkar jag inte hålla på med, stå och skära potatisen och löken i bitar nähej inte idag...
Kokar det istället, gott det med.

Jag glömde ta hem Amandas ena regnställ från dagis imorse.. tänkte att det är ju onödgt att hon ska ha två där och inget hemma. Kan ju behövas om det regnar på morgonen när vi ska gå iväg, dock finns ju paraply, men de är ju lättare för henne att ha regnkläder på sig.. så jag får ta dem med hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test