Håret

Mitt hår har fått sig ett annat utseende.... Jag bestämde mig föra att färga rött!
Får se hur det ser ut idagsljus imorgon. Det har inte tokat riktigt ännu, så jag väntar med att fota det.

Jag måste dessvärre gå och sova nu, har ett möte imorgon bitti kl 9.00 i Västerås. Ett möte om jobb. Imorgon är det informationsmöte, sen om man fortfarade är intresserad får man komma på intervju.  Jag hoppas på att få jobbet. Det är ett städjobb visserligen, men ändå ett jobb som är fast anställning och det kommer att bli heltid.
Ja vi får se hur det går helt enkelt.
Hoppas barnen vaknar på deras bästa sidor så det inte blir någe bråk och tjaffs som stressar upp en och man kommer iväg sent eller nått. Jag ska träffa svärmor utanför dagis kvart över 8, ska få åka med henne in dit. Skönt för då slipper jag stressa iväg till tåget.

Får ta och göra om designen här på bloggen imorgon.

Ha de bra och sov gott.

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

coolt!

2008-05-28 @ 23:29:17
URL: http://helenass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test