Kliar

Usch vad de kliar på mina händer och fötter just nu, och jag vet inte vad det är heller för det syns ingenting.  Nånting allergiskt är det väl kanske. Hoppas det försvinner.

Barnen är på dagis efter en del tjaffs från stora tösen. Hon var nog bara trött tror jag, höll på att somna i våran säng när jag borstade tänderna på jossan... inte likt henne. Hoppas hon inte blir sjuk eller nått bara.

Idag blev det lite mulet, jag som tog på barnen linne och tights bara för att det var så varmt nu i morse, var ju 21 grader när vi gick straxt före kl 9. Smorde in dem med solkräm ocskå bör man väl göra ändå kanske trots dom där larmen om att det finns farliga ämnen i krämerna.
Jag menar vad ska man göra då, man kan ju inte låta dem bränna sig i solen när de är ute och leker på dagis, och att ha långärmat och långbyxor på dem när det är så varmt är ju taskigt, då svettas de ju istället. Amanda är varm av sig ändå. Jaja vi får se vad det blir av vädret idag...
Skulle ju vara varmt ändå, högsommarvärme är det ju som. Blir nog att åka till någon sjö nu i helgen så barnen kan få plaska lite och svalka av sig. Sen måste vi nog storstäda med. Vad ska ni göra i helgen?

Ikväll ska vi allafall cykla till Johns morbror och gratulera honom på 60 årsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test