Sömntuta

Min man är en sömntuta.. Han somnade med handkontrollen i handen när han satt i soffan och spelade X-box för ett tag sen, haha snacka om att vara envis att inte vilja gå och sova istället. Han skulle bara spela klart, men si de gick ju inte. :-)  Nu är han på g till sängen iaf, och jag med. Har "grus" i ögonen och barnen lär väl vakna före kl 7 imorgon bitti. Dagis kl 9.00 sen ska jag ta cykeln och hämta lite kläder som är jossans som vi glömde hos mina föräldrar för nån dag sen.
Efter det borde jag ta en svängom med dammsugaren och moppen.... Jag skrev borde... Hah så vi får väl se hur de blir OM jag "orkar" eller inte, imorgon kväll ska vi allafall på 60 års kalas och få smörgåstårta.

Jag har blivit medlem i Bloggtoppen nu, så kanske fler hittar min lilla blogg. Har loggan på högerspalten vid länkar.

Nej nu är det godnatt o sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test