brand

Oj, det brinner på Näktergalsvägen här där vi bor, eller inte HÄR, men typ 3-4 kvarter längre bort, vi ser blåljusen snurrar runt. Det har pågått i en timma nu.. vi satt och åt mat när vi hörde sirenerna.
Jag som känner 3 st som bor just på den gatan. 2 gammla klasskompisar och sen en som är vän med min mamma.
Uh, jag kommer iaf att följa upp vlt.se under kvällen för att se om dem skriver något mer, det brukar dem göra.
Hoppas det är en mindre brand bara. Typ kastrull, tv eller nått sånnt.

Ja jossan sover iaf. Och J är inne hos stora tjejen nu o läser en saga. Sen e de deags för henne att sova med. Hon var trött också så hon somnar nog ganska fort.
Jag har ont som attan fortfarande, är  varm på stället där jag har ont också.  Ja vi får se hur det går imorgon, är lite nervös. Himmla trött, men om jag känner mig rätt kommer jag a svårt att sova ändå pga att jag är nervös. Usch.

Nej nu ska jag slappa i soffan. =)

Ha de gott. Kram till er som behöver!

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Tips - skriv dom istället för de/dem så slipper det bli fel.

2008-11-21 @ 23:30:22
Postat av: elle

du ovan.. varför vågade du inte skriva ditt namn?

2008-11-23 @ 20:59:47
URL: http://ellebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test