Dags igen...

Amanda ligger i vår säng på j's sida, och J ligger i mitten... pga att amanda har spyhinken på golvet där.
Hon är dock inte magsjuk. Men har kruppen igen och då hostar hon tills hon spyr. Hände några ggr igår natt och under fredagen. Så himmla synd om henne. Blir så när hon blir förkyld. Har alltid haft det ända sen hon var mkt liten.
Igår fick vi byta lakarn i sängen halv 4 på natten. Nu för en stund sen fick vi också byta lakarn i sängen... dock pga ett spillt glas vatten. *mmorrrr*  Men inte så lätt när man hostar hostar och hostar att hålla ett glas stilla. Allt vatten som va i glaset hamna i sängen..... Jaja.
Hon låter som en hund som skäller nu när hon har denna hostan.
Trodde hon skulle klara sig från den faktiskt nu när hon är nästan 5 år, men nej då. Dock har det varit bättre denna höst än tidigare hittills iaf. *peppar peppar*
Så igår fredag blev de då ingen av barnen som gick till dagis iaf. Som det var planerat. Amanda var ju inte sjuk innan igår natt. Hemska hosta!

Undrar när man kommer somna inatt då. Igår natt blev det runt kl 6 på morgonen. ... sen sov vi alla typ halva dagen också. Konstig helg. Får se om de blir något farsdag firande.

Nä jag ska ta och göra mig iårdning för att sova tror jag... eller iaf för att försöka sova.

Ha de gott. Kram.

Kommentarer
Postat av: malin

åh shit vad jobbigt =/ då kanske jag ska vara glad att jag bara varit magsjuk i en vecka `:O

du får mer än gärna titta in i min blogg =/ har problem med fantasin, hjälp mig med att dela med dig av din fantasi, snälla! du förstår om du läser mitt senaste inlägg, åh.. hade verkligen uppskattat det! kram!

2008-11-08 @ 02:06:49
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test