Hej hej..

Hej hej igen.
Jaha så var det måndag eftermiddag igen då. Mörkret lägger sig ute också. Det är den värsta årstiden nu tycker jag när de blir mörkt så fort. Usch. Man får gå hem med ungarna från dagis i mörker. Blä.

Jag är förkyld igen också. Snörvlar och så. Vart väl smittad av min syster i lördags kan jag tro, träffade henne som hastigast hemma hos våra föräldrar när vi var dit. Hon var däckad i feber sen på söndag morgon tydligen. Asch. Men ja jossan är också förkyld snoren rinner och inatt hostade hon ett antal gånger. Trodde hon skulle vakna men det gjorde hon inte iallafall. Skönt. J låter som en kråka när han pratar han också. Förkyldningstider? Jepps!

Har mailat mitt jobb idag o bett om att få börja jobba igen, har ju varit sjukskriven ett tag o är de fortfarande men jag tänkte att jag kan lika gärna jobba iaf hemifrån. Gör ju inte ont att lyfta musen eller telefonen, hehe. (Inte nu allafall hade ju ont tidigare o därförr blev jag skjukskriven en tid). Kan ju köra på deltid ett tag. Ja får se va chefen tycker.. =)

Idag pratade jag med sköterskan på bröstenheten också, om nya värktabletter. Eller inte nya men om en annan sort.
Hon antecknade vad jag sa och skulle be dr återkomma till mig.
Hoppas jag får ngt annat för jag tål helt enkelt inte dem tabletter jag fick.

*bbrr* jag fryser.. nån som kan komma hit med ett skönt bubbelbad till mig?? :-))

Ska straxt börja med en korvgratäng. Mmm. Ha de gott. Kram till er som beöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test