Hohoho uuhhh

Uhh fy. Attans va jag har ont i partiet runtomkring min lilla knöl.
Har ändå bara varit inne i stan (Västerås) och gått i några få affärer - köpt vinterkängor  + bättre mössa till minstingen, sen käkade vi på ett ställe. Därefter åkte vi hem och då var de int så låg stund kvar till vi skulle hämta A på dagis, så vi pustade en liten stund sen så gick vi alla 3 och hämtade A. Tog en promenad.. o det är inte längre än att det tar 10 minuter att gå till dagis. Men de tog visst för mkt på mig. 
Att gå till o från dagis är ju inget jag klagar över direkt annars, men nu hm usch å fy. Det var ju dock skönt att gå och få frisk luft. Får väl ta de lungt nu ikväll.. vilket lär innebära att jag slocknar på soffan. Haha. Men jag måste lägga mig tidigt i sängen ikväll också annars kommer jag inte upp kl 8 imorron bitti. Jag ska in på datormografi röntgen imorgon förmiddag inne på sjukhuset.
På måndag när jag ska ta ungarna till dagis själv igen så kommer jag väl att slockna på sängen när jag kommer hem igen. Jag får ont av att gå å dra vagnen tror jag, man måste trycka ner handtaget på den för att kunna svänga bra och då trycker jag väl för mkt.... nu när jag har knölen på detta dumma ställe. För annars har jag inte fått ont av att gå med vagnen. Knasigt!
Jossan gick visserligen själv nu idag när vi gick hemmifrån dagis. Hon gick hela vägen. Pulsade i snön o grejade med nån pinne i snön. Tyckte de va skitkul med snö. Hehe.

Näe nu ska jag fundera ut vad jag ska göra med kycklingen jag har tinat.

Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test