hoppsan

Hoppsan.. Vaknade för en liten stund sen, på soffan... *hm* Hade sovit i 1½ timma ungefär. Kommer jag kunna sova i sängen nu? Mja vet inte är trött iofs så de återstår att se... väntar på att maken ska bli klar inne på dass så jag kan få gå dit och Höhö. ja typ borsta tänder o så då inget annat. :)

Alla uppskattade iaf min mat tidigare ikväll. Amanda åt två portioner, ganska stora portioner också. Jossan åt iaf en portion. Och J och jag med. Det blev kvar så de räckte till matlåda. Var en stor bit köttfärs jag hade tagit från frysen. Men det är ju bra med matlåda med.  Vi brukar köpa en sån stor förpackning på Willys och dela upp på 4 bitar, alltså räcker till 4 omgångar att laga mat på. Mkt bra dem där förpackningarna. ca 1,5 kg eller vad det är. Billliga är dem med. =)

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kan sova igen. Ha de gott. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test