Lördag

Lördag kväll nu då..  Och det var väl en ganska bra dag.  Förutom att jag vaknade på natten och mådde illa som tusan. Hade svårt att somna om och låg vaken till 7 tror jag. Sen somnade jag. Haha.

Jag fick iaf sova en stund till för J tog med sig båda barnen till innebandyn. Det hade gått bra. Jossan hade mkt springi benen tydligen för hon sprang runt runt tydligen typ hela tiden, när det var slut och de skulle åka hem hit så slocknade jossan i bilen på en gång. Hon sov t.om när J bar upp henne hit och lade henne på en kudde som låg på golvet. Hon sov fortfarande när han var ut till garaget för att lägga in vinterdäcken i bilen som han skulle byta idag.
Sen åkte dem tre till J's föräldrar och fixade däckbyte på tre bilar, samt fikade.
Jag var hemma och vilade under tiden. Lyx. =)

När de kom hem igen runt halv 4 så stog jag ute vid parkeringen och väntade, vi tog då och åkte till ett ställe för att kika på ett dröm*** som vi hoppas på!! hyyssssshhh... säg inget till någon min man vill inte att jag skvallrar egentligen förrens vi är helt säkra. Ni vet inget alls vad jag skrivit om eller hur. *blink blink* Hehe.

Aja efter den lilla trippen åkte vi vidare till mina föräldrar och hälsade på en sväng. Min lillasyster är ju där över helgen så vi passade på att åka dit. Kom hem hit igen runt halv 8 ikväll. Barnen var supertrötta. Så dem somnade fort och gott.

Overallerna åkte fram idag iaf. Som tur var kunde Amanda ha sin som hon hade förra året. Dock blir det nog en ny lite senare i vinter när de blivit snö o kallt på riktigt. Men änsålänge kan hon ha denna. Blir nog att köpa en i Ullared.
Jossan har ju. O det är bra. Kallt är det ute, dock ingen snö kvar sen igår.

Nu ska vi kika på en serie vi spelat in. Sen blir det nog god natt.

Kommentarer
Postat av: Robin ^^

Kolla in min hårprodukts tävling i min blogg! :D



http://bexiii.blogg.se/2008/october/tavling.html

2008-11-01 @ 22:42:28
URL: http://bexiii.blogg.se/
Postat av: DiaNa

illamånde är det värsta som finns. typ. tur att du kunde sova lite iallafall!



Btw, imron fyller jag år ;D

2008-11-01 @ 22:47:29
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Sofia

kämpat, och helt på egen hand fått en stor del av mitt gamla liv tillbaka. Men jag har fortfarande en lång väg att gå, och om den skriver jag här i bloggen. Följ gärna med på min resa, på

2008-11-01 @ 22:57:34
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, det var till fel ^^

2008-11-01 @ 22:58:07
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test