Måndag igen

Hej hej.. Måndag igen då.
Helgen gick så fort så jag hann inte med att det ens var helg, känns det som.
I lördags var det innebandy, sen softade vi hemmaen stund på em och på kvällen var J iväg på nån trivselkväll med jobbet. Hm, han hade dock haft tråkigt. Hade setat och kollat på nhl hockey på en storbilds tv, och pratat med en kompis.
Maten hade dock varit bra iaf. O de va ju trevligt.
Igår så var vi till J's mormor och åt middag. Därefter så var det kalas hos min svåger. Han fyllde år. Så där var vi i nån timma och fikade o pratade skit. Hehe. =)
Innan vi åkte hemmåt sen så var vi förbi mina föräldrar och hämtade lite pepparkaksdeg som mamma gjort. Så nu ska de bli pepparkaks bak nån dag. Får se vilken dag som kommer att passa bäst för det endamålet. Blir nog kul.

Nu är barnen på dagis, jag har lunch och J dammsuger. Hehe. Han jobbar eftermiddag denna veckan. Och han ställde upp o dammsög nu, Tidigare idag ahr vi letat kläder till jossan. I svarta sopsäckar som vi hade inne i stora garderoen.. alltså kläder som Amanda hade när hon var liten. Hittade en hel del tröjor. Lite byxor och så det som vi faktiskt letade effter, ett par blåa fodrade galonbyxor. Bra att ha ute nu. Hittade även ett par vantar o en overall, den är dock lite stor än men den blir nog bra senare i vinter tror jag.

En granne frågade J idag om J vet något om J's jobb behöver ha in folk. Denne granne skulle troligtvis bli av med sitt jobb pga varsel nu.
Dock tror inte J det nu iaf för dem har lite att göra och behöver ev säga upp folk dem också. Trissta tider på arbetsmarknaden!!

Nej nu ska jag äta sen hänga tvätten. Huh har massor med tvätt nu när vi hittade mer kläder till jossan. Hehe. =)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej! :D

Spelsidan heter http://www.spelo.se

2008-11-17 @ 19:06:41
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test