mat

Har mat på spisen. Köttfärs sås + spaghetti. Fort ska de gå ibland.. =)
Barnen badar i badkaret med j. O jag lagar alltså mat.. har diskat också och hängt tvätt under tiden.
Annars har jag itne gjort nått idag, legat o vilat pga en hemsk förkyldning som itne vill ge sig.
Ont i öronen har jag och så himmla förkyld. Hade svårt att andas inatt o va tvungen att ta nässpray hur många ggr som helst känndes det som. En konstig natt var det...... igen. Dock sov barnen bra inatt. Skönt för dem att få sova ut.

Jag har ngt på gång ang mitt jobb. Vad de ska komma att bli får jag berätta när det är säkert först. =)
Men jag hoppas de blir som jag vill för det vore så skoj. Hihi.

Nu åter till spisen........ höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test