Nähep nu får det vara nog

Hej hej..
Nu tycker jag faktiskt det får vara nog!!
Jag är så himmla förkyld. Orkar inte göra nånting. Hostar så de gör ont i bröstet. Snoren rinner och ajg snyter mig så jag är röd om näsan o de svider. Svårt att somna på natten pga snuvan med. Usch, nu får det vara nog med förkyldningarna!!
Jossan är förkyld fortfarande hon med. Hostar som tusan och är snorig hon med. Ingen feber dock. Inte jag heller.
Maken nattade båda barnen ikväll och jag hade tänkt att jag skulle hängt tvätten under tiden.
Jag hamnade på soffan istället och orkade inte flytta på mig. Helt utslagen. Ingen ork alls.
Nån som har något tips hur man får tillbaks själva orken? Ingenting som smakar gott när man äter heller och det är ju inte roligt. Blir bara trisst att äta, men äta bör man ju göra.. nånting iaf.

Ne nu ska jag lägga mig i sängen o försöka sova. Ha de gott hörs. Kram

Kommentarer
Postat av: jenny

där finns ju inga möjligheter att man kan va hemma. jag har ju aldrig sjukat mej men de kommer en dag jag verkligen behöver de.

där finns ju inte folk.



nu har julle maginfluensa,han har spytt HELA natten. tur jag va ledig idg....jag la mej halv 4 man e ju svin trött nu

2008-11-13 @ 11:55:46
URL: http://glennsjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test