Pootäter poootäter :-)

Hoho, har skalat en del potäter nyss.  Så nu kokar dem!
Köttbitar i ugnen på plåten med. Luktar mumma. =)

Jag är själv, som är vaken iaf. Hehe... Lilla jossan sover middag... innan middagen? hm knas.. ;)
Amanda är hos J's mormor en stund, och J är hos mina föräldrar och pysslar med det sista på taket där.
Hjälper min pappa alltså. Jag väntar hem dem snart, då ska vi äta sen ska vi ut på landet och hälsa på goda vänner och fika lite. O barnen får leka lite. Gött. Men blir inte så länge. Har tänkt att barnen ska få hinna bada i badkaret ikväll innan det är sovdags.
Fint väder är det idag, trevligt. Imorse var det helt vitt av frost. Så fint. All snö är dock borta. Men de lär väl komma mer...

Låg vaken inatt med. dock tänte jag på spöken. Hahaha. Låg å funta o gruva å så, Haha vilka funderingar alltså.
Men ja alla halloweenfilmer sätter sig väl fast på hjärnan typ. :-)
Sen så tänkte jag på dröm***** som vi kikade på lite lätt igår.. Mmm vilka möjligheter de finns. Härligt! *hoppas hoppas*
Nej uh jag ska inte tänka för mkt på de då blir man besviken om man inte får det!

Måste kolla till potttttttttääääääääterna nu. Haha ha de gott! ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har hört talas om dom, vet du hur man får fram statistik o bloggkoll på sin sida här på blogg.se?

2008-11-02 @ 23:24:02
URL: http://glennsjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test