Slö lördag

Hej hopp..
Så skönt att bara ta det lungt en lördag. Har varit nått hela tiden under en lång tid annars. Men idag var vi "lediga" hela eftermiddan.. J var o spelade innebandy på förmiddan.. sen gjorde vi mat. Nått som kallades för Pizzakassler, fanns recept på arla.se var gott med. Även fast jag inte känner nån smak just. (Så förkyld fortfarande).
Jag har duschat mig själv (hehe) ungarna får duscha imorgon orkar inte ta dem idag, och sen har jag tvättat kläder, det va massor så jag tvättar fortfarande. Tvättmaskinen la av en gång och betedde sig knas.. Den centrifugerade inte. Även fast den var inställd på det så jag fick köra en omgång med bara centrifugering på den tvätten.. går ju inte att hänga plaskblöt tvätt. Hoppas inte den lägger av helt bara. Vi har iofs försäkring så.. de e lungt. hehe. :-)

 Nu håller J på att göra sig i årdning. Han ska ut på nått med jobbarkompisarna i hans grupp. De skulle få sk "trivselpengar" att göra något för, så de ska på ett sätlle och käka o dricka nått.
Får väl se när han kommer hem igen, han kör dock så han dricker ju inte iaf. Inte alkoholhaltiga drycker iaf.

Amanda leker att hon är 1. riddare 2. polis, 3. tjuv 4. spöke...... och drar ner sin mössa över ansiktet och går runt med en pet flaska o viftar..... *hm*
Jossan leker med en bil och varvar det med att åka runt på en sparkbil som ser ut som en flodhäst... jaja. fantasirika barn man har. Haha. =) Nu är dem båda spöken. *S*

hehe... nu är de dock matdags för barnen. jag tar nått senare.

ha de gott. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test